Странице

четвртак, 16. април 2009.

Android na eeepc 701





Pomislio sam kako bi bilo zanimljivo instalirati google android OS na eeepc pogotovo na verzije sa manjim ekranom, kao što je to u mom slučaju. Otišao sam na google pretragu i naravno naišao na gomilu rezultata sa ovom temom. Dva puta sam uspeo da instaliram android na eeepc i cenim da još uvek nije moguće koristiti ga za svakodnevnu upotrebu.

Prva instalacija:

Skinuo sam instalacioni image sa:

http://dl.getdropbox.com/u/126790/eeeDroid_2008-12-20_1843Z.img

Postavio ga na USB dd komandom:

sudo dd if=eeeDroid_2008-12-20_1843Z.img of=/dev/sdc

I zatim instalirao na eeepc, potrebno je napomenuti da je neophodno isključiti SD karticu u BIOS-u pre početka instalacije.


Druga instalacija:

Drugi put sam skinuo noviji image, stavio ga na USB i instalirao:

sudo apt-get install aria2 p7zip-full

aria2c -M http://www.newlc.com/files/eeedroid-0.0.20090313.7z.metalink.txt

7z x *.7z

dmesg | grep sd

cd eeedroid-0.0.20090313/

sudo dd if=eeedroid-0.0.20090313.img of=/dev/sdc

Nakon obe instalacije android se ponašao slično, uglavnom iste stvari ili su radile ili nisu radile :)

Šteta je što wifi ne radi, ali webom može da se surfuje preko lan interfejsa, što će mi dati mogućnost da se poigram sa security-em ovog OS-a.

Sve u svemu biće zanimljivo igrati se malo sa androidom ali već se spremam za novi ubuntu 9.04 netbook remix koji treba da izađe za par dana.


1 коментар:

Анониман је рекао...

m1k1,
zanimljiva ideja .vidim da i ti imash 701 .a pretpostavljam da je i bt imao svoje trenutke na njemu .u nekoj potrazi za ljudima iz bg.a koji se bave kuckanjem po tastaturi naleteh na tvoj blog .kontam da bi bolje i brze napredovali kada bi okupili neku ekipu za razmenu materija i iskustava itd. ne znam kako ti stojish sa ljudima iz bg.a .ja se osecam kao usamljeni vuk .ako si raspolozen za koju prijateljsku razmenu rechi vezanu za security evo mog maila random.x.starlight@gmail.com
pozdrav, loop